Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
KVANTIFIKACE A ZVYŠOVÁNÍ PŘESNOSTI MĚŘENÍ PRŮHYBU MOSTŮ
Hvozdenský, Petr ; Suza, Patrik (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením přesnosti měření průhybů mostů pro firmu Mostní a silniční s.r.o. Jejím cílem je důkladná analýza procesu měření a zjištění faktorů, které mají zásadní vliv na přesnost měření. První teoretická část, představuje firmu, formuluje problémy a cíle práce, historii mostů, světové katastrofy, druhy měření mostů, hodnocení mostů a problematiku nadrozměrných přeprav. V druhé, praktické části, jsou popsány problémy při měření a jeho vyhodnocení. V závěrečné části jsou vyhodnoceny výsledky a jsou navrhnuta nápravná opatření a doporučení.
Diagnostics and assessment of the structure of bridge
Lehocký, Peter ; Komárková, Tereza (oponent) ; Kocáb, Dalibor (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on diagnostics of bridge structures. First part of this diploma thesis will focus on theoretical knowledge about bridge structures and common diagnostic techniques suited for examining material priperties of samples taken from structure. Second part of this thesis will focus on practical use of experiments used in diagnostic branch. I will be doing visual observation of concrete structure followed by experiments on core samples. End of thesis will be evaluating structure from global perspective and will deliver specific sugestions for renovation.
Stavebně technologický projekt realizace Místní komunikace ve Žďáru nad Sázavou
Kalců, Martin ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou stavebně technologického projektu Místní komunikace ve Žďáře nad Sázavou. Konkrétně je zde řešena výstavba železobetonového předpjatého mostního objektu přes řeku Sázavu v rozsahu dle zadání diplomové práce.
Dálniční most přes hluboké údolí
Pírková, Barbora ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení dodatečně předpjaté mostní konstrukce přes hluboké údolí, která převádí komunikaci D26,5/100 dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová. Byly navrženy tři varianty přemostění, které byly porovnány. Nejvhodnější varianta dvou totožných souběžných mostů komorového průřezu konstantní výšky byla dále podrobně posouzena.
Měření přetvoření mostní konstrukce a železničního svršku
Staněk, Boleslav ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá etapovým měřením přetvoření mostní konstrukce a železničního svršku na mostě přes řeku Dyji v Břeclavi a jeho blízkého okolí. Hlavním cílem bylo určení podélných posunů kolejnicového pásu a mostní konstrukce. Předmětem této práce byly také příčné posuny způsobené převážně z důvodu teplotní změny. V úvodu práce je popsána lokalita. Další část se zabývá metodikou terestrického měření posunů a kalibrací vybraných měřických pomůcek. Dále je zde uvedeno zpracování měření a jednotlivé výpočty. V závěru práce jsou vyhodnoceny podélné i příčné posuny, které jsou graficky znázorněny v přílohách.
Spojitá betonová mostní konstrukce na rychlostní komunikaci R2
Horut, Jakub ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší převedení rychlostní komunikace R2 na Slovensku přes údolí. Výška konstrukce je zde omezena železniční tratí a místní komunikací. Ze dvou navržených variant byla vybrána a zpracována varianta deskotrámové konstrukce. Rozpětí polí je 24,5m + 5 x 30m +24,5m. Návrh konstrukce byl navržen dle mezních stavů s ohledem na postupnou výstavbu. Je zpracován statický výpočet, výkresová dokumentace, vizualizace a technická zpráva.
Hodnocení aktuálního stavu mostní konstrukce
Urbánek, Filip ; Hrabová, Kristýna (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a vyhodnocením stavebně – technického průzkumu železobetonové mostní konstrukce z roku 1923. Dalším cílem práce je stanovení zatížitelnosti dané konstrukce s ohledem na výsledky provedených zkoušek. V teoretické části je stručně popsána historie mostního stavitelství, metodika mostních prohlídek a metody diagnostického průzkumu. V praktické části jsou provedeny zkoušky in situ s následným laboratorním vyhodnocením a přepočtem potřebných parametrů. Zjištěné geometrické a materiálové vlastnosti konstrukce sloužily jako podklad k vytvoření statického modelu. Byla přepočítána normální, výjimečná a výhradní zatížitelnost a byly navrženy nutné opravy a sanace s ohledem na zjištěný stav mostní konstrukce.
Přeložka komunikace II/431 a III/4317 u obce Kojátky
Janko, Vojtěch ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přeložka komunikací II/431 a III/4317 u obce Kojátky. Důvodem bylo nevyhovující prostorové řešení stávajících tras, které bylo ve stávajícím stavu v důsledku velkého množství směrových i výškových oblouků o malých poloměrech velmi nepřehledné. Dalším důvodem byl technický stav mostních objektů, který byl velmi špatný, a v jednom případě dokonce havarijní. Projekt řeší přeložku stávajících komunikací do vhodnějších tras včetně možnosti přístupu na okolní pozemky a napojení na stávající polní cesty. V projektu jsou řešeny dva mostní objekty přes vodní toky.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Svobodová, Lenka ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je nádraží vysokorychlostní trati. Stavební parcela se nachází v jihomoravském kraji, přesněji v městské části Brno-Tuřany. Dům je řešen jako samostatně stojící dvoupodlažní objekt umístěný na mostě nad tratí. Hmota domu je tvořena dvěma ořezanými kvádry, které jsou vůči sobě zrcadlově otočeny. Hmotou obou částí objektu prostupují prosvětlující pruhy, jehož tvar také vychází z ořezaného kvádru a vystupuje nad okolní povrchy. Jsou v něm umístěny vertikální komunikace, což cestujícím usnadňuje orientaci, protože jsou viditelné i vně objektu. Toto uspořádání jednotlivých hmot tak symbolizuje oba směry, z nichž přijíždějí na nádraží rychlovlaky. Uprostřed objektu je umístěna odjezdová a příjezdová hala, jejíž světlá výška je totožná s výškou objektu. Halu obklopují provozní prostory nádraží, které jsou umístěny ve dvou podlažích. Obvodový plášť i střecha jsou neseny rámovou konstrukcí z rovinných příhradových nosníků. Konstrukce fasády je tvořena rámovým systémem Wicona. Obvodový plášť je obložen dílci z tahokovu.
Diagnostics and assessment of the structure of bridge
Lehocký, Peter ; Komárková, Tereza (oponent) ; Kocáb, Dalibor (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on diagnostics of bridge structures. First part of this diploma thesis will focus on theoretical knowledge about bridge structures and common diagnostic techniques suited for examining material priperties of samples taken from structure. Second part of this thesis will focus on practical use of experiments used in diagnostic branch. I will be doing visual observation of concrete structure followed by experiments on core samples. End of thesis will be evaluating structure from global perspective and will deliver specific sugestions for renovation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.